Garantii si service

Garantia produselor cu garantie, vandute de SC Vabro Retail SRL
Toate produsele comercializate de ZOOMANIA beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.
Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
In cazul in care, putin probabil, nu exista un certificat de garantie in coletul tau, te rugam sa ne semnalezi acest aspect in maxim 48h de la primirea coletului la adresa  de email relatiiclienti[arond]zoomania[punct]ro.
Vei primi Certificatul de garantie, in format electronic, de la adresa mentionata anterior.
Pentru a-ti facilita trimiterea produselor la service, in cazul unei eventuale defectari a produsului in perioada de garantie, am incheiat parteneriat cu firma de curierat Cargus.
Ai in vedere sa ambalezi produsul corespunzator, inainte de a-l preda curierului, pentru a-l proteja in timpul transportului.

Produse cu certificat de garantie emis de PROFIPET COM
Pentru produsele vandute de ZOOMANIA cu certificat de garantie emis de Profipet Com vei primi odata cu produsul si certificatul de garantie.
In acest caz, daca produsul se defecteaza in perioada de garantie iti asiguram reparatia prin serviciul de service PROFIPET COM.
Pentru transmiterea produsului la service este nevoie numai sa accesezi curierul la numerele de telefon:
pentru Bucuresti: 021 9330, pentru provincie: 021 9282, acesta vine la adresa indicata si ridica produsul gratuit.
In termen de 15 zile calendaristice de la primirea produsului in Service specialistii PROFIPET COM iti vor repara produsul si apoi ti-l vom inapoia, tot prin curier.
Daca ai respectat conditiile din certificatul de garantie si produsul nu poate fi reparat, ti-l vom inlocui sau iti vom returna contravaloarea acestuia.
Exceptie de la service si costuri transport gratuite fac produsele la care se constata ca defectul este din vina utilizatorului.
In acest caz toate costurile necesare aducerii produsului la conformitate, inclusiv costurile postale de transport, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manopera, materiale utilizate si ambalare se suporta de utilizator.

Produse cu certificat de garantie emis de producator/ distribuitor ( exceptie PROFIPET COM )
Pentru produsele vandute de ZOOMANIA care nu sunt distribuite de PROFIPET COM vei primi certificat de garantie emis de producator sau distributor in format tiparit. Il gasesti in cutia produsului. Pastreaza certificatul ca sa poti beneficia de garantie, daca va fi nevoie.
Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de reteaua de service autorizat a producatorului/ distribuitorului, in centrele specificate in certificat. Trebuie doar sa procedezi asa cum este mentionat in documentele emise de producator, acesta preluand intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national.

Repararea produselor cu certificat de garantie PROFIPET COM care a expirat
Daca vrei sa trimiti in service un produs care nu mai este in garantie poti sa ne contactezi la adresa de email relatiiclienti[arond]zoomania[punct].ro
Vei primi raspuns si vei fi indrumat unde sa trimiti produsul pentru service..
In acest caz toate costurile necesare aducerii produsului la conformitate, inclusiv costurile postale de transport, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manopera, materiale utilizate si ambalare se suporta de utilizator.

Serviciul de garantie a produselor iesite din perioada de garantie nu acopera:
- produsele care nu au de certificat de garantie emis de PROFIPET COM
- produsele care sunt in garantie
- produsele care nu respecta conditiile minime de intretinere
- taxele de transport pentru produsele care au fost verificate in service si nu au niciun defect care sa se manifeste

In cazul in care doriti informatii suplimentare sau aveti neclaritati privind procedura de Service  ne puteti contacta prin e-mail relatiiclienti[arond]zoomania[punct]ro sau la numarul de telefon 0737.422.422